PEYGAMBER EFENDİM

Sen şefi-i cezasın
Arşa kürse sezasın
Müsebbib-i rızasın
Efendimiz efendim

Rahmeten lil alemin
Sebebisin alemin
Sen Muhammed-ül Emin
Peygamberim efendim
Hatice'n ilk müslüman
Kitabın en son ferman
Sünnetin derde derman
Tabibimiz efendim
Sana feda canımız
Canımız cananımız
Dü cihan sertacımız
Sultanımız efendim
Sultanlık kölen olmak
Ölmeden ölen olmak
Sonunda gülen olmak
Gül yüzünden efendim
Sevmek seni ibadet
Senin yolun selamet
Senle ancak saadet
Şefaat et efendim
Rehberisin cennetin
Rahımızdır sünnetin
Uşşakındır ümmetin
Maşukumuz efendim.
Gözünün nuru namaz
Miracın, tur-u namaz
Sana her ne yazsam az
İmamımız efendim.
Yıldızlarının onu
Cennet ile mübeşşer
Dört halifen dört kamer
Sen şemsimiz efendim
Ebubekr'de sadakat
Ömer'de adaletsin
Aliyy-ül Mürtezada
Sehavetsin efendim
Mevlana Yunus Emre
Aleme elçilerin
Onsekiz bin alemin
Efendisi efendim
Salat-ü selam sana
İlahi kelam sana
En son din islam sana
Son peygamber efendim.
Bedirde baş kumandan
Birinci şart imandan
Gönderilen Rahmandan
Son Rasülüm efendim
Sen Habib-i Hudasın
Vesile-i duasın
Ahmed Mahmud Muhammed
Mustafasın efendim
11 Ekim 2007
Ali Soyyiğit

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Elin Verdiğini Öbür Elin Görmesin

Doğru Merdiven

SILA-İ RAHİM

Tevazu ve Kibir

Sevgi Baht Olmuş Ezelden Bize