PINTEREST

Sosyal medyada şimdilik fazla tanınmayan diğer uygulamalara göre daha az yaygın olan Pinterest'den konuşalım diyorum. Pinterest daha çok fotoğraf resim gibi görsel objelere yönelik bir platform. Bilgisayar tablet telefonla kullanmak mümkün. Sadece seyredebildiğiniz gibi isterseniz kaydolup kendi sayfanız olması da çok kolay. Sayfanız olunca istediğiniz türde panolar oluşturup zevkinize göre hoşunuza giden kayıtları panonuza pinleyebiliyorsunuz. Sayfanıza kaydetmeye bu uygulamada pinleme deniyor. Benim sayfamda PINTEREST – GÖRÜLESİ GÜZELLİKLER başlığına bağlı bir pinterest sayfam var, ziyaret etme lütfunda bulunursanız panoları ve pinleri görebilir basit bir pinterest sayfası hakkında bilgi edinebilirsiniz. İlgi duyarsanız bir kaç dakikada kendi sayfanızı da açabilirsiniz. Böyle bir sayfa sahibi olmanın önemli bir faydası bilgisayarınızda yüklü olan kendi fotoğraflarınızı pinterest sayfanıza kaydedince kaybolma riskinden kurtulmanız. Ayrıca bilgisayarınızda saklamanıza da gerek kalmadığından silebilmeniz ve dolayısıyla yer kazanmanız mümkün. Pinterestle bir güzellik aleminde dolaşabilir yeni hiç görmediğiniz güzellikleri keşfedebilirsiniz. Gözünüz gönlünüz açılır. İsterseniz başkalarını takip edebilirsiniz, dilerseniz takip edilmenize izin verebilirsiniz. Bu uygulama 2010 yılından beri varmış doğrusu ben de daha yeni öğrendim. En azından duymadım demeyesiniz diye bu satırları karaladım.
İyi pazarlar efendim.


Ali Soyyiğit

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Elin Verdiğini Öbür Elin Görmesin

Doğru Merdiven

SILA-İ RAHİM

Tevazu ve Kibir

Sevgi Baht Olmuş Ezelden Bize